onsdag 7 november 2007

Spännande grejer...

Idag var det baddag, mamma och pappa hade inte fixat nån badbalja till mig ännu, så de fick en tokig idé att bada mig i diskhon...tur att de köpt en så stor ho. Jag gillar att bada, det är så varmt och skönt. Efteråt svepte dom in mig i min nya badkappa som jag fått av farmor och farfar, så mysigt!

En annan spännande sak som hände idag var att jag fick prova napp för första gången. Mamma tyckte jag skulle vänta men pappa tyckte det var så spännande att ge mig den. Jag var lite skeptisk först men tycker nog att det verkar vara en ganska bra grej, men jag får bara ha den när jag ska sova.
Vi ses!



Så här ser jag ut när jag ska gå ut,
en liten eskimåbebis!

Här ligger jag och sover i min tjejpyjamas med
blommor och spets på.

Så här ser det ut när man blir badad i diskhon.


Mmm...varmt och skönt.


Helt fokuserad på pappa som badar mig.


Hm...gör man verkligen så här...


Lite kyligt att komma upp, tur jag
har fått en så varm och skön badkappa.

Gäsp!

Myspys...

Pappa, jag och nappen...
Behövde lite hjälp i början innan jag fatta galoppen.
Sen var det ju lätt som en plätt...

Verkligen sövande.

Inga kommentarer: