torsdag 5 mars 2009

Potta?

Idag är det torsdag, Jemima dag :) Vi leker för fullt här, det ligger Cheerios typ ÖVERALLT...hi,hi...Ska nog kolla på Bob lite snart, ska lära Jemima det viktiga här i livet ;)

Mamma har visst fått för sig att jag ska börja kissa på pottan, eller iaf lära mig vad det är, jag tyckte den var lite skum. Men den var ju fin och nån gång kommer jag väl lära mig att använda den.

Jag har haft fullt upp i dagarna, babysång, kommer lite bilder här. Sen har jag ju fått en ny kompis, bebis Nilvér, hoppas jag får träffa han idag.

Vi ses!
Kram Simson


Min nya fina potta...busunge, ja det stämmer ju, hi,hi.


Min kompis Olle från babysången, många blandar
ihop oss...


...speciellt bakifrån, lika lockiga grabbar :)


Hemma hos Ester, vi har blivit ganska stora sen
vi sågs första gången. Esters mamma o pappa hade
lagat så god mat till oss, mums.

Ester hade två Hokus pokus stolar, värsta fubbet,
jag vill oxå ha en, men jag har ju två ikea plast och
en snart färdigmålad tripp-trapp i källaren så det
blir lite mkt med en till, men dom är bra coola dom här.

1 kommentar:

Katarina sa...

Kom igen Simson! Pottan är inte så svår som det verkar. Bara för att skryta lite så kan jag säga att jag har kissat o bajsat i min sen jag var åtta månader=) Jag blir såå stolt när jag gjort nåt i den!
Kram Tindra