fredag 1 januari 2010

Gott nytt år!

Härligt med ett nytt år :) Året som gick var ju toppen, fick en lillbrorsa o allt, kan ju inte bli bättre. Firade in det nya året hos min kompis Karl Axel, det var mysigt tills jag skulle somna, då ville jag bara åka hem. Tillslut fick pappa mig o somna så det nya året drömde jag in, funkar det med.

Igår på dan byggde pappa o jag en labyrint i lego till Totte, väldigt roligt. Tyvärr ville han bara rymma hela tiden så vi fick sätta tillbaka han i buren, men det var kul så länge det vara.

Dagen idag har mestadels spenderats på Lek och buslandet med mina kompisar Leo o Elton, vi hade så skoj. Jag bröt ihop o la mig på golvet när mamma kom och sa att vi skulle åka hem. Jag ÄLSKAR verkligen buslandet, men enligt mamma är det stängt väldigt ofta...hm...

Imorn blire träff med släkten, härligt!


Totte på väg att rymma...


Pappa hjälpte mig, mamma är lite rädd för Totte.


Måste ju visa hur fint pappa gjort på mitt rum.


Karl Axel o jag jäser med lite godis efter middagen.


Mamma säger att jag o Silas är väldigt lika på det här kortet.


Nyårsmys med brorsorna, Silas med slirre dagen till ära.

Inga kommentarer: