måndag 15 mars 2010

Ingen dålig helg...

Var ska man börja, jag har haft en toppenhelg. Mamma har varit risig hela helgen, vilket öppnat dörrar till en massa skoj för mig. I fredags hämta farmor o farfar mig på dagis, vi drog till Lek & Buslandet o röjde, grymt skoj, avslutade med Mackedonkan...mums! I lördags tog Hannah o Mathias med mig på bio, Alfons Åberg, väldigt roligt. Fick en jättefin tavla att kasta bollar på och klämde även en burgare :) Eftersom mamma var dålig fick jag följa med dom hem o sova över, dom har badkar, gissa om jag var lycklig. Min dagiskompis Svea var oxå där och vi lekte hela kvällen. En riktig toppenhelg med andra ord!
Stackars lillebror han har fått hänga hemma med mamma o pappa när jag varit o roat mig, han verkade mycket glad att se mig när jag kom hem idag, får leka extra mycket med han imorn.

Lägger ut ett klipp från bion, mamma lyckades inte vända det så ni får vrida huvet :) Aja, baja Alfons Åberg är min favvo just nu, rör inte sågen...


1 kommentar:

Faster Becca sa...

Åh idag saknar jag verkligen simson och silas, och ni min familj! vill bara hålla och pussa och krama på simson och Silas!!!! Va duktig Simson har blivit på att prata med!