torsdag 13 januari 2011

Lite kladdigt

Idag har jag tjatat o tjatat o tjatat på mamma om att baka, men hon har varit seg. Vi har åkt pulka o städat bort den sista julen, lekt o fejat istället. Men innan läggdags stod hon inte ut med mitt tjat längre utan drog fram bakgrejorna, det blev chokladbollar. Silas klättrade snabbt upp på stolen breve mig för att se vad vi hölls med. Överlycklig satte han handen i skålen o kladda, och ännu lyckligare blev han när han smakade:) Han åt säkert halva degen den lille busen. Efteråt blev det sanering av oss båda i duschen och sen marsch pannkaka i säng:)



Här mosar vi i oss deg:)


Kladdig kille nr 1.


Kladdig kille nr 2.


Jag älskar att köra på hoppen i backen och blir väldigt ledsen när jag missar dom, måste ju vara lite action:)


Underbart väder idag, perfekt gungväder:)

Inga kommentarer: