söndag 6 mars 2011

Kalasdag

Idag var det premiär för mig, lillebror, att gå på eget kalas. Nova fyllde ett år och bjöd på party. Jag var äldst i ligan, kul att få känna sig störst för en gång skull:)
Pappa o Simson gick på bio,sån här cool 3D-bio, det verka va väldans häftigt det där. Simson har annars nedräkning till Bilar 2, bara 152 dar kvar:)

På kvällskvisten invigde vi vårt nya matbord i uterummet och sen kom mormor o morfar och mös med mig o brorsan när mamma o pappa skulle få lite tid för sig själva.

Nu är det sova för hela slanten, måste ju vara pigg o laddad imorn till minikids i kyrkan!



Mamma väckte mig från min sköna sömn så jag inte skulle missa kalaset, tog ett tag att komma igång.


Party med polarna!


Det här var min favvokaka, fick aldrig nog...


Denna fina boll fick jag med hem, trots namnmärkning är den redan i min bolltokiga storebrors ägor.


Nya matbordet och syskonmys.

1 kommentar:

The Lindaus! sa...

Tack för den fina presenten! Det var så kul att du kom Silas =) Kram Nova