lördag 5 januari 2008

Nu har det hänt mycket...

Hej, nu har det hänt mycket i mitt liv, jag har firat min första julafton och så har det varit nyår. Båda grejerna var riktigt roliga, julklappar var en hit!

Kram Simson


Jag var tomteklädd dagen till ära.


Pappa och jag öppnar julklappar.


Jag fick en borste, det är skönt att bli kammad.


Farmor och farfar hade köpt många fina klappar till mig.


Min farbror Mathias fick också roliga klappar :)


Här är min skojiga morbror Henke.


Morfar hade brutit foten lagom till jul,
trist...


Här är kusin Dennis o morbror Tomas, fräcka grabbar!

Här är jag i mina lurar jag fick i julklapp! Dom hade jag
när jag var på min första konsert, Ljungblad, grymt bra!

Det här roliga babygymmet fick jag av farmor
o farfar.
Nyår firade jag hemma hos Mira-Li.
Min kompis Lexus var också där.

När Malmsjö läste "Ring klocka ring" börja jag
känna mig lite sliten...

Inga kommentarer: