torsdag 17 januari 2008

Nu var det länge sen sist...

Hej, hej, nu var det länge sen jag blogga, men här kommer lite nyheter som hänt i mitt liv. Jag har passerat 5 kg för några veckor sedan och är över 60 cm lång, inte illa va?! Jag håller nu huvet helt själv och älskar att stå. På tisdag ska jag på babysång för första gången, ska bli väldigt spännande, jag älskar ju att sjunga. Snart ska jag även bli storkusin, det ser jag fram emot. Den tionde februari ska jag barnvälsignas. Som ni märker har jag mycket på schemat, ska hålla er uppdaterade!

Här kommer lite nya bilder.

Vi ses!
Simson



Den här fina haklappen fick pappa
av mig när han kom hem från sin lilla
jobbresa.


Min bästis Lexus och jag i min korg.



Mamma o pappa har haft bröllopsdag, pappa köpte
en så här fin tårta till mamma!

Inga kommentarer: