söndag 6 juli 2008

Lite semester

Idag kom vi hem från en liten semester i Sundsvall. Vi har varit där med familjen Andersson, varit på Sundsvalls Gatufest, bott på hotell, varit på plajan, myst och bara haft det bra. Nåt annat ganska stort som hände var att jag tog två krypsteg, måste ha varit den höga luften där uppe, hi,hi.

Lite bilder kommer här såklart :)

Kram Simson


Helnöjd i min nya bilstol, fick även låna en DVD,
väldigt kul...en liten stund.


Mitt emot hotellet fanns ett kanoncafé
vi hängde lite på, jag kunde hasa runt i
den lilla "pölen" pappa som vakt på ena sidan
och Benji på andra:)


Belinda o jag på plajan.


Pappa o jag kastar boll på stranden. Det var ju
så spännande med sand, väldigt gott att stoppa i
munnen...mmm...


Simme cooling!


En dag när vi var å åt så undra mamma varför
jag var så tyst...ja, ni ser ju själva, Henke är juste
o låter mig leka lite :)
I Anderssons rum fanns ett roligt
sovloft, det tyckte jag var väldigt
kul.

Många konserter blev det, Adam Tensta, Amanda Jenssen,
EMD, Håkan Hellström o ja, många fler. Mamma
gilla The Ark bäst, men det var mitt i natten
så då fick jag inte följa med :( Men alla som sjung
bodde på samma hotell som vi så jag fick ju se
dom iaf ;)

1 kommentar:

The Lindaus! sa...

Åh vilken skön semester ni verkar haft =) Nu måste vi hinna ses när våra papper är lediga så länge samtidigt =) Kram Mira-Li