lördag 26 juli 2008

Semester i utlandet

Oj, nu blir det mycket bilder här, men jag har så mycket jag vill visa. Mamma, pappa, jag o Janne har varit i England o hälsat på mamma o pappas kompisar Brad o Sara. Vi har haft det så mysigt och gjort så mycket kul. En sak som inte var så rolig var att mamma, pappa, Brad o Sara åt nåt konstigt sista kvällen och alla blev typ magsjuka lagom till hemresan, inte så skojsigt direkt :(

Kram Simson


Laddad för resan!


Mamma o jag under take-off, håller för örat,
just in case...


Den här killen hette Sam, han skrek typ hela resan,
enda gången han var tyst var när han satt i pappas
knä, jag blev förståss lite avis...


Här är vi på Saras jobb, Gloria Jean's, och
jag får min första "Babychino", rätt gott faktiskt.


Mina första fotbollsskor! En självklarthet när man
är i fotbollslandet.


Brad o jag hänger lite.


Såhär mysigt o fint är det i Birmingham.


Jag o min nya, lite förstora mössa, inköpt på
HM i Birmingham, mamma o pappa har ingen
fantasi, hi,hi.


Janne, Brad o pappa lyssnar på en guidad tur
vid besök på ett gammalt slott, jag sussar skönt.


Men när jag vakna blev det lite klättring i
ruinerna.


Brad o Sara.


Så var det dags för hemresa, jag var vaken hela
tiden, somnade lagom när vi landa på Skavsta,
ingen är ju perfekt.

2 kommentarer:

Elin sa...

Va kul du verkar ha haft, jag längtar till jag får flyga flygplan =) / Albin

The Lindaus! sa...

Vad härligt ni verkar ha haft =) / Anna