tisdag 12 augusti 2008

Hurra, hurra, hurra!

Idag fyllde min pappa år, mamma o jag fira han imorse och på kvällen kom familj o lite polare. På torsdag ska jag åka o bada med mamma o pappa...längtar!!!

Kram Simson



Mamma hade hjälpt mig att köpa paket till pappa,
spänningen är olidlig...


Efter morgonens bestyr hjälpte jag mamma att
städa lite.


Grabbarna trotsar regnet och fikar ute.


Sen ringde faster Becca från USA, alla ville självklart
prata med henne, jag tyckte det var väldigt spännande
att titta på henne...

Blev så avis när pappa tog Jemima att jag var
tvungen att kramas jag med, men vara med på
bild ville vi inte!

2 kommentarer:

Elin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Elin sa...

Lyllos dig som ska få bada. Det är det bästa jag vet =). Simma lugnt/ Albin