måndag 18 augusti 2008

Inte så kul att vara jag nu....

Idag är det lite synd om mig, är lite suk...har 40 graders feber och är allmänt seg. Har både kissat, bajat och spytt ner mamma o pappas säng, vet inte hur nöjda dom är med det :)
Flera av mina kompisar är oxå sjuka, jättetrist, men snart är vi på bättringsvägen så vi kan busa igen.

Nu är det Alvedon o sovdags.
Kram Simson


Mamma o jag har legat i sängen typ hela dan,
kollat på hur många Barbaavsnitt som helst, lyx!


Janne kom förbi med en leksak till mig och så hjälpte
han pappa med TV:n, då spelar det ingen roll
hur hög febern är, kan ju inte missa så häftiga
grejer!

2 kommentarer:

Elin sa...

Hej kompis. Tycker lite synd om dig som är sjuk. Det har jag också varit nyligen. Inge kul! Krya på dig. Kram /Albin

The Lindaus! sa...

Ja nu ska vi bli friska! Det har jag bestämmt! För nu är jag leksugen... / Mira-Li