lördag 20 december 2008

Minijul

Här kommer en gäng bilder från kvällens firande. Vi har firat lilla julafotn med kusinerna hemma hos mormor o morfar. Jag fick massa fina och roliga grejer. Längtar till onsdag så jag får öppna mer klappar...

Kram Simson


Fick ju en "egen" damsugare häromdan
är väldigt kul att damsuga...


Vattenkammad dagen till ära.


Pussar Jemmi, som vanligt, pussa tjejer är ju
min grej.


Åh, vad lång tid det tog innan vi började med
klapparna...orkade inte vänta så jag kröp in under
granen.


Spanar efter jultomten på balkongen...


Jag hade stenkoll, så fort de ropade mitt namn
så var jag framme o hämta paket, så kul!

Sen bar jag dom snabbt till pappa så han fick
hjälpa mig öppna.

Myser hos morfar.


Fick en jättemysig ryggsäck. Packad o klar.

2 kommentarer:

Elin sa...

Har ni redan tjuvstartat... vad avundsjuk jag blir. Är jättenyfiken på alla paket som mamma slagit in.

Hanna S sa...

Vad bra att du var hos oss o övade lite på dammsugningen, innan du fick en egen ! Nu kan mamma o pappa få vila lite så sköter du städningen ser jag ;)