torsdag 25 december 2008

Nu är det jul igen...

Oj, oj, oj vilka härliag dagar, paket, paket, paket, jag har fått massor. Vi har myst med familjen, ätit gott och bara haft det härligt. Bilder säger mer än ord...så håll till godo.

Kram Simson


Tomte dagen till ära...


Mamma hade satt mitt kort på de paket som
var till mig, så jag tog rätt :)

Mumsigt värre med skinkmacka, speciellt med
stark senap.

Två tomtenissar, Andreas o jag.


Älskar paket! Här är jag i mitt nya
julförkläde, så sött säger mamma.

Ganska rädd för tomten, även när pappa tog
av sig skägget...

Presenten som slog ut allt, spisen, har lekt med
den konstant sen jag fick den.

De stora lekte nån julklappslek, jag fick bara
gå runt i ringen o jaga tärning, jag fick den aldrig...

Becca o jag, lite trött...


Pappa o Mathias i singstar...lät väl sådär...jättebra
alltså :)

Dagen efter jul i min nya badcape
på mig nya stol, rätt seg.

2 kommentarer:

Elton sa...

Blev en snabbtur till stan.... Usch va folk. Mamma och pappa säger att vi ska åka till Örebro den 2 jan till den 4. Ska vi leka då? Kram Elton

Simson sa...

Absolut, åh vad skoj! Det ser jag fram emot.

Kram Simson