lördag 24 januari 2009

Kalasdag!

Idag har vi haft värsta kalasdan, min kusse Jemima fyllde ett, så det var släktkalas idag. Jag hade ltie svårt att greppa att alla paket var till henne men jag fick iaf leka med några snören :)

Efter det kalaset åkte vi vidare till farmor o farfar, farmor har tagit rektorsexamen, så vi var där och firade henne. Gammelfarmor o gammelfarfar var oxå där, blev lite rädd först, men sen gick det bättre. I övrigt spenderade jag mest kvällen med att stå vid trappan och ropa på katten Douglas och tillslut dök han upp, jippie!!!

Kram Simson


Hurra, hurra, hurra!!!


Jag fick hänga med de stora grabbkusinerna,
dom körde dutt med ballongen, jag gjorde så
gott jag kunde.


Födelsedagsbarnet.


Jemmi fick en vit flygel, jag har ju en svart, så jag
visade henne lite ackord...typ...


Mamma skickar med en bonusbild från när Milo
var här sist. Vi myste i min säng, det var visst väldigt
gulligt :) Nya fina bilder kommer snart på sängen,
överkast och nästan alla kudddar har nu kommit.

3 kommentarer:

Wirzén sa...

oj så fint du har fått på bloggsidan Simson! Milo tackar för alla pussar o kramar han får varje gång ni ses!! Det är bra att du lär honom hur man gör...
kram

Alexandra sa...

Hej Simson!
Jag har träffat din mormor och morfar i helgen! Det var roligt!
Nu vill jag snart träffa din mamma också!
Kram
Tant Alexandra i Småland

Simson sa...

Det vore mysigt :)

Kram Hanna