onsdag 28 januari 2009

Välkommen till mitt snart klara rum!

Nu börjar det bli riktigt bra ordning på mitt rum, mamma och pappa fixar och fixar. Nu är det ju verkligen mitt rum på riktigt eftersom jag numera är en STOR kille och sover där hela nätterna!

Vi ses!


Här inne gör man som jag säger!


Sängen har ni ju sett, men inte när mamma piffat
den, alla kuddar har dock inte kommit än.


Förvaring måste man ju ha! Här får nästan alla
mina leksaker plats. Samt mina underbara Barbavänner.


Början till ett kollage av Simsongrejer på väggen.


Såhär glad är jag för mitt "nya" rum...hm...

3 kommentarer:

The Lindaus! sa...

Vilket fint rum du har fått Simme! Kram på er från oss

Elin sa...

Oj, va snyggt du har fått. Var kul att ses idag på babysången... fast babys är vi ju inte riktigt längre eller hur, vi är ju störst! Stora killarna! //Albin

Unknown sa...

vilken duktig mamma du har simson =)...coolt rum! ska försöka firra en pusselmatta till dig också ..puss på dig! /Faster