fredag 6 februari 2009

Häng med polarna

Idag har vi haft värsta roliga o mysiga dag. Mamma drog med mig på shoppingtur på stan, hon älskar visst att shoppa :) Vi träffa Mirjam o Milo och lunchade på Creperiet, så mysigt. Sen drog vi hela ligan till Sundlings och hälsade på min nya kompis Emma, så söt hon var, ville bara pussa på henne hela tiden.

Ikväll var det fredagsmys med Byggare Bob kex och På spåret, jag fatta ju noll av snacket men applåderar för fullt när de svarar rätt. Imorn fortsätter helgskojsigheterna, pappa prata nåt om att åka o bada plus att min kompis Nils kommer hit, jppie!

Kram Simson


Mirjam o Milo på Creperiet, lika söta båda två
tycker jag :)


Milo o jag spänner våra muskler i brottarlinnen,
han är krallig den killen...


Emma sover hos mamma, schhh.....


Världens sötaste lilla Emma hos sin mamma.


Kan inte riktigt fatta att jag varit så
liten att jag legat i den här korgen. Lite
skillnad nu och för ett år sen...

...då samma korg var väldigt rymlig,hi,hi.

Påväg hem stanna vi på Maxi, mycket rolig affär.
Jag tjuvstarta med fredagsmyset i bilen :)

1 kommentar:

Wirzén sa...

Simson du är ju ärldens goaste!! Tänk när d börjar prata, kan bara fantisera om alla roliga saker du kommer säga med tanke på allt roligt du gör nu :-)