söndag 8 februari 2009

Underbart med snö!

Vilket underbart väder, massa snö! Mellan mig o Lexus fick en superbraig lekpark med pulkabacke o allt, så vi bestämde träff där. Åh, vad kul vi hade, se själva.

kram Simson


Åh, jag älskar att åka pulka!


Lexus pulka gick ganska mycket snabbare än min.
Ja, ni ser själva hur mycket längre han kom. Pappa
säger att han ska köpa en ny till mig som går fooort :)


Efter ett vi lånbytts nåra gånger så jag oxå fick
åka långt så kändes det bra och vi kunde vara
kompisar igen...hi,hi.


Inslagen som ett paket. Mamma tyckte
att alla bebisar som föds ska komma ut så
här, som en present :)

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Det bästa hade ju varit om man fick dom så som en present....och inte behövde gå igenom hela producen...isåfall hade kanske Kimberly haft ett syskon :)

Simson sa...

He,he...håller med :)