onsdag 19 maj 2010

Friskhetstecken

Från att knappt ha ätit sen i söndags blev jag ikväll runt tiotiden sugen på spagetti o köttfärssås. Doktorn sa till pappa idag att han ska ge mig allt jag är sugen på:) så istället för att sova, som var planen, så traskade vi ner hela familjen och delade på en matlåda efter önskemål.
Har fått en superäcklig medicin som jag vägrar äta, mamma o pappa tycker dom är jättesmarta som blandar den med juice, Cola o alla möjliga saker, men mej lurar dom inte.

En annan mycket rolig grej är att vi köpt ett badkar, det står nere i tvättstugan. Det ställdes dit igår kväll och vi har väl redan badat typ fem gånger, nyhetens behag:)

Nu blir det iaf sängen, hoppas vi mår bättre här hemma imorn!
Sov gott.




3 kommentarer:

The Lindaus! sa...

Härligt att du börjar bli bättre =) Vi har oxå köpt nytt badkar, roligt va?! Hoppas vi ses snart, synd att du missar festen Simson! Kram Mira

therese sa...

HAHA.. vad söt han är!! Klart nya bästisen.. då är det bäst att jag lägger manken till och uppdateras.. press är bra! Klart di får länka.. de e bara kul.. ja gör det samma då, ok?

Kram

Simson sa...

Absolut, länka på du :)