tisdag 18 maj 2010

Som vanligt...

när jag är lite krasslig är det mössan på som gäller:)


2 kommentarer:

Therese Söderlund sa...

Hej Simson!
Fröken Therese här. Din farmor berättade att du också är sjuk, och att du hade lungoinflammation. Inte kul att höra. Hoppas att du fick medicin så att du blir frisk snart. Jag är också hemma och är sjuk och har fått medicin. Hoppas vi ses på måndag på dagis igen!

Stor kram från fröken Therese

Simson sa...

Mmmm...det är inge kul att vara sjuk, har fått medicin, men det smakar pyton så den vägrar jag att äta :(

Trist att missa sommarfesten, hade sett fram emot den, skulle ju sjunga blinka stjärns o allt, men det får bli en annan gång.

Mamma berättade att du var sjuk, då sa jag till henne att vi måste be till jesus för dig, så jag hoppas du blir frisk snart.

kram Simson