söndag 20 juni 2010

Love is in tha air

Igår såg jag inte mycket av mor min, hon och övriga kvinnfölket i familjen var hos mormor på prinsessfest. Hon hade ställt till med lyxig middag med tårta och allt. Jag hoppas att morfar styr upp en prinsfest när Carl Filip gifter sig, måste ju vara rättvist :) Eller alla tjejer var faktiskt inte där, Jemmi hängde med mig och moster Lotta var i Stockholm och jobbade på balunset.

Trerätters bröllopsmiddag, själv fick jag nöja mej med MAX, helt ok det med.

Princessbröllopstårta...åh jag som älskar grön marsipan...
Jemima glömde sin krona här så jag lånade den under kvällen när jag kikade lite på festen, kände mig lite kunglig.
Pappa, Putte, jag, Jemmi o Sillen hade iofs äventyrliga grejer för oss, vi köpte cykelkärra. Pappa försökte få ett bra pris på den men efter att jag o Jemima vält och pajat en skyltdocka var det inte det bästa förhandlingsläget så att säga.
Efter kyrkan idag drog vi till Karlslund Arena för att se finalen i Örebro cupen, storkusse Benji var kung och satte den sista och avgörande straffen så att ÖSK togg hem hela balunsen, då var man stolt!

Nästan alla kusiner var på plats och hejade.
Denna underbara helg avslutades med smarrig middag och massa lek för alla på mammas jobb ute i Vekhyttan, skönt med lite lantluft i lungorna inför en ny vecka ;)

Inga kommentarer: