fredag 25 juni 2010

Slutat med blöja...hm

Idag fick pappa sommarlov, underbart, nu är hela familjen lediga tillsammans. Detta firades med att och o handla på maxi tillsammans med resten av stadens innevånare. Men det var det lätt värt när kvällens festmåltid dukades upp, räkor, jag älskar räkor:)



Sillen fick dock nöja sej med ett rån stackarn.



Igår infomerade jag mamma att jag slutat med blöja. Jag kissade i busken ett par gånger och en gång på golvet:( Mamma säger att man kan behöva öva lite och hon har väl rätt, som vanligt:) Ikväll när jag låg och skulle sova kissade jag i blöjan, kände att jag inte ville sova i den utan gick helt sonika upp och försökte spola ner den i toan, som man gör med kiss. Pappa kom ju upp förståss och då var det vatten på hela golvet, så nu vet jag att man absolut inte får spola ner blöjor, men hur vet man om man inte testar lite...

2 kommentarer:

Alva sa...

Åå vad grym du är Simson som slutat med blöja, det ska jag med i sommar säger min mamma.. hihi you wish säger jag då;) Igår när jag åkte från torp ville jag leka med dej. Vi kanske ses en annan gång, då kan vi leka.. kram Alva

The Lindaus! sa...

Vad rolig du är Simson. Klart man måste prova sig fram ;) Duktig du är som slutat med blöjor!!! Toan är ju en riktig hitt! =) Kram Mira