måndag 2 augusti 2010

Partytrick

Min senaste grej är att snurra på tungan, mamma säger att jag ser lite rolig ut och att det knappt att få mig på bild utan tungan snurrad ett varv. Tur att hon tycker jag är söt ändå :)



Igår var det rena tomteverkstan på kyrkan/bygget. Det var hur mkt folk som helst som jobbade, så kul! Jemima och Simson fick äran att inviga sandlådan, de var de enda som hade åldern inne, jag sov så gott i min vagn.



En annan stor grej som hände brorsan idag var att han fick sina första benskydd, han verka rätt så nöjd. Nu är det bara riktiga fotbollsskor som fattas...antar att jag får ärva grejerna sen, ser fram emot det :)



Blev ett besök hos familjen Sundling på fm idag. Förstår inte att mamma envisas med att boka in saker på förmiddagarna. Hon vet att vi inte är som andra familjer, utan använder mest förmiddagar till att sova. Skulle vart där halv elva, men vi sov till tio så fick boka om en halvtimma, hoppas hon lärt sig nåt nu. Vi fick iaf leka med Emma o gosa med Matteo, dessutom hade Björn gjort grymt god fisksoppa till lunch, eller den såg iaf god ut, jag fick örtagårdskyckling, inte fy skam det heller :)

Inga kommentarer: