måndag 13 december 2010

Dagislucia

Idag var det äntligen dags för min första dagislucia. Premiären gick helt ok, jag stod iaf där framme hela tiden, men sjöng, det gjorde jag inte :) Silas tyckte det var toppen att få komma till mitt dagis och leka lite, han gillart där.
Dagen fortsatte med massa mys, pappa och jag har tagit in granen, ska bara klä den också. Sen på kvällen kommin kusse Ella och min kompis Sean med familj. Vi lekte och mös massor, käka Pizza Hut och glass. En riktig toppenkväll. Vid läggdags gick Ella och jag och la oss och lyssna på en sagoskiva, supermysigt. Jag har börjat lära mig att lyssna nu, fösta kvällen ställde jag konstant frågor om allt som berättades på sagorna :)


Silas och jag leker i vårt kök. Han var överlycklig att få plocka fritt i skåpen.


Bjöd pappa på vå rlåtsasluice:)


Lilla tomtenissen.

1 kommentar:

Maria Arvidsson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.