söndag 12 december 2010

Luciamys

Idag var det lucia i kyrkan, brorsan o jag var tomtar. Inte en ton tog jag, fast jag övat o kan nästan alla sångerna. Silas tyckte det var toppen att få vara på scenen, han dansade o showade för fullt, själv satt jag i pappas knä:)

På eftermiddan drog vi ut o kolla på kusinerna Jael, Jenna o Belinda som hade uppvisning med sin ridskola. Det var jättekul att se dem rida, men roligast var när hästarna nös och bajsade:)

Imorn bitti är det dagislucia, ska släpa med mig hela familjen dit, grattis. Har ännu inte bestämt mig om jag ska sjunga nåt imorn...



Satt på första parkett hos morfar som vann högsta pris på lotteriet, en ridlektion, hi, hi.


Jael var en ridande lucia.


Fick även hälsa o klappa på hästarna som hade tomteluva dagen till ära:)

Inga kommentarer: