torsdag 21 juli 2011

Öland

Nu var det länge sen jag bloggade, fy skäms. Men det är semestertider och man har det ju rätt soft måste jag säga :) Det senaste som hänt är att jag gått o blivit storfiskare, det ni. Pappa o jag fick tre abborrar o en gädda här om dagen, jag tyckte gäddan var lite läskig faktiskt. Innan fiskekarriären så var vi på Öland, vi åkte från Sundsvall till Öland på en dag, 90 mil, det gick faktiskt rätt bra trots att varken jag eller Silas gillar att åka bil särskilt mkt. Öland var toppen, jag vill tillbaka, vi hade det så bra och gjorde så mkt kul bl.a. lådbilslandet, det var grymt!



Storfiskarn :)



Lådbilslandet var grymt kul, här kör jag brandbil.



Det fanns en stor lekpark där vi röjde gärnet.



Redan innan vi åkte till Öland var jag inställd på att köra bärgaren. Så det var bara att stå i kö tills den blev ledig, men det var det helt klart värt. Här fick Silas åka med en sväng oxå.



Ella och jag kör trehjulingar.



Silas på Bödas strand, han börjar bli långhårig :)



Vi var ju ganska många som var på semester tillsammans och vi bodde precis vid en stor fotbollsplan så det blev ju en och annan fotbollsmatch.



Här är hela semesterligan :)






En viktig sak som jag lärt mig under semestern...att åka brandstång!

Inga kommentarer: