fredag 8 juli 2011

Semester!!!!!!

Åh vad jag längtat efter semester, jag var så pirrig sista dan att jag knappt kunde sova på kvällen och när vi rullade in i Sundsvall var jag så taggad att jag bara skrek av lycka.
Här är allt toppen, vädret kanon, lyxig hotellfrulle, tivoli, bad, ja, allt man kan önska.



Kusinhäng i lobbyn.



Plättfrukost:)



Häng vid havet, det var lite kallt, men vi badade:)



Mamma vann den här till mig på tivolit. Dan efter ville jag vinna en till Silas, men man vinner ju inte varje gång:( Pappa fick bära mig gråtandes därifrån.



Skojsiga elbilar i folkets park.



Där vi oxå spelade minigolf. Jag var grym, enligt mig själv:)



Jag o Andreas vann över pappa o Lotta:)



På kvällen träffade jag rockbjörnen o fick en cool gitarr, somnade sedan gott till tonerna av Oscar Linnros.

Inga kommentarer: