torsdag 6 november 2008

Mera kalasnde...

Jaha, då var det mer party på gång. Häromdan var Nils o firade mig, han kunde inte komma på mitt kalas, vi fikade gott o mycket :) Idag var jag och firade Ester o Leo som fyllt ett, Leo kunde inte heller komma på mitt kalas så jag fick present av honom idag, en jättefin bok om lejonet Leo.

Imorn är det pappadag, undra vad spännande som kommer hända då...

Vi ses!
Simson


Fick ett superfint Barbapussel av Nils. Här sitter
vi och funderar på hur vi ska få upp väskan pusslet
låg i...


På kvällen hjälpte pappa mig att lägga pusslet,
eller pappa pussla o jag pussla upp :)


Idag på kalaset passade jag på att flörta lite med
Ester.
Annars har jag mest varit hemma o softat de senaste
dagarna...najsigt.

1 kommentar:

The Lindaus! sa...

Å vilken skön bild på Simme i fåtöljen...=) Mysigt. Kram Anna