måndag 3 november 2008

Arlanda tur & retur

Hej, hej. Har haft lite intensiva dagar här. Har firat Benji, morbror Tomas, varit hos Lexus på Alla helgona middag och massa annat skoj. Jag är fortfarande lite snuvig, men mår i övrigt rätt bra.

Idag var vi på Arlanda och hämta hem faster Becca. Var ju där för typ ett år sen och hämta mormor o morfar, så jag är ju van. Det var kul att träffa Becca, jag var ju bara två dar när hon åkte till USA.

Imorn kommer Nils hit o leker lite, mysigt.

Vi ses!
Kram Simson


Kusin Benji o jag.


Gömde mig hos farfar lite när Becca kom...


Men sen våga jag kramas lite...


Becca hade köpt så mycket fina presenter till mig,
tack, tack!



Jag älskar att sjunga Imse vimse spindel.

1 kommentar:

emy sa...

så söt han e! Max älskar oxå när man sjunger imse vimse... :)
kram emy