onsdag 29 oktober 2008

Happy Meal

När man fyllt ett årr, då kan man faktiskt äta det mesta, inte allt, men ganska mycket iaf :) Mamma, jag o Belinda tog bilen till McDonald's fö att köpa smarrig mat. Pommesen lekte jag mest med, man hamburgaren...mums!!!

Har varit lite sjuk nu ett par dar, tre dagars kalas tog hårt på mig.

Vi ses
Kram Simme


Belinda o jag myser.


Burgare, mums...mamma ser nöjd ut ;)


Rolig kartong...kan man ha den som mössa kanske...


Belinda o mamma styla mig i håret...en juste
"hemliga-arne-look"

2 kommentarer:

Wirzén sa...

Åh då har jag och simson nåt gemensamt! McDonalds-mums!! Käka det idag jag med!! Lite lyx när mannen är borta. Tack för värsta super kalaset i helgen! karm

The Lindaus! sa...

Åh hamburgare har jag med fått smaka...och det var ju jätte gott! =) Kram Mira