fredag 3 oktober 2008

Festligt värre

Hej,

Nu var det några dagar sen sist, mamma o jag har haft softardag och bara sovit en hel dag typ, grymt skönt. Idag har pappa varit hemma med mig, men han är ju ingen superbloggare direkt, men vi var på pappas gamla jobb idag och träffa massa kompisar till han, dom var jättesnälla, bjöd mig på pizza o grejer :)

Här om dan var vi på fotbollskalas, min kusse Andreas fyllde sju, myspys!

Annars har jag lärt mig att stå lite själv, typ 15 sekunder har pappa räknat till. Sen har jag även gått typ 1 ½ steg mellan soffbordet o soffan så det går framåt.


Överlämnar paket till Andreas, med bara en sko
som vanligt, älskar att ta av mig skorna!


Här sitter jag fast i min portabla barnstol, smart
grej tycker mamma, hm, jag vet inte det ja, vill helst
krypa runt.


Kusin Emmy o jag :)


Fotboll är ju min favvo, fönstret lagom i min höjd,
perfa!

Inga kommentarer: