torsdag 9 oktober 2008

Busfrö...

Mamma o pappa har en jättefin tapet som jag älskar att stå o pilla på, speciellt att pilla bort hörnen...inte så poppis kan jag säga. Jag är väldigt busig säger mamma! Idag har vi haft en mysig innehållsrik dag.
Först var farfar här när jag vakna o var barnis för mamma skulle till tandläkaren, när hon kom hem gick vi till Öppna förskolan med Nils, så träffa vi Ester o Leo, och massa andra barn såklart :) Efter det gick vi hem o sov ett par timmar mamma o jag, skönt! Sen kom Morris in o lekte en stund, käka glass gjorde vi också, mumsigt.

Nu kom min faster Hannah, så nu ska jag busa med henne.

Vi ses,
kram Simson


Lite lätt uringat linne...blir så när man har storlek
80 o linnet är 92.


Här står jag o pillar på tapeten, fast jag vet att jag
inte får, det är ju så skoj.


Hitta en majskrok på vägen, dom är så grymt goda.

Inga kommentarer: