söndag 26 oktober 2008

Kalas 2

Jaha...idag var det dags igen då, KALAS!!! Det är ju så roligt, idag kom släkten och lite vänner. Pappa väckte mig när de första gästerna kom, men jag kom snabbt igång när jag insåg vad som var på g...paket :) Tack för alla fina presenter!!!

Jag går ganska mycket nu, det är roligt, folk skrattar och applåderar åt mej, att vara i centrum är ju aldrig fel ;)

Imorn blir det lite mer kalasande...mamma prata nå om nån happy meal eller nåt...hm...

Ps. Vet att jag har samma kläder på båda kalasen, men mamma tycker dom är så snygga, och så måste jag ju göra reklam för dom eftersom mamma säljer dom ;)


Farfar hade byggt ett eget tågbord till mig, wow!


Jag hjälper pappa att öppna MINA paket.


Åh, en Byggare Bob bok, min favvo!!!



Så fick jag en gitarr, grymt, nu har jag både
gitarr o piano, bara att komma hit o jamma!


Kusin Dennis o jag.


Jag matar faster Hannah med chokladboll...mums.


Ja, man kan ju fira på olika sätt...

Inga kommentarer: