måndag 27 oktober 2008

Kalas 3

Idag är ju den STORA dagen, idag fyller jag 1 år, stort! Firandet fortsatte ju självklart idag. Det blir ganska mycket bilder för idag har det hänt mycket :)

Kram
Simson


Dagen började hemma hos Hedda som oxå fyllt
ett nyligen. Vi firade med tårta och så fick jag paket,
fingerfärg, värsta latjo :)


Vi fick tårta, Hedda hade mycket bättre teknik
än jag...


När jag kom hem låg ett paket från Elton i posten,
fick en superfin tamburin, tack, tack!


Sen ringde kusinerna från USA o grattade, dom var
på väg till Disney...lyllos dom...


Sen kom mormor o morfar, jag fick en grym
skinnjacka. Morfar hjälper mig att ta på den
så jag ser riktigt cool ut.


Pappa o morfar hjälper mig att öppna paket
från mamma o pappa...vad kan det vara...


En helt egen bil!!! Nu ska jag ut på raggarrunda ;)
Kan nån motstå ett charmtroll i skinnpaj på en
helt egen polisbil.


Som sagt, kalasende heeeeela tiden, mums!


Sen kom Karl Axel och lekte lite med mig.


Självklart ringde även faster Becca från USA, om
en vecka kommer hon hem, längtar!

1 kommentar:

Sigge sa...

vi som är utan bil kanske kan få följa med på en raggarrunda?!
/Sofie och Dennis