söndag 19 oktober 2008

Jag kan gå...på riktigt...

Jag kan faktiskt gå helt själv nu, på sant! Har gått drygt 20 steg, det är väldigt kul, speciellt att gå mellan mamma o pappa. Igår var det party hela dan, först för farmor och sen för micke, så det var fullt ös.

Idag har det oxå varit lite ösigt, först kyrka, sen till Planeten o käka. På eftermiddan kom familjen Andersson förbi med en liten present till mig. En jättefin häst som man kan rida på, när jag kan gå ordentligt, sen låter den jättekul när man trycker på örat, tack, tack!

Nu laddar jag för en kul och härlig vecka!

Vi ses
/Kram Simson


Får smaka chokladboll av pappa i kyrkan, mums!


Hm, bäst att hålla sig nära mamma...


Kusin Andreas kör mig i min gå-vagn.

Kusin Belinda läser för mig, jag älskar böcker,
mamma tyck det är skönt att nån annan läser
lite för mig som omväxling.

Inga kommentarer: