lördag 25 oktober 2008

Kalas 1

Oj, oj, oj vilken dag. Mamma o pappa har städat, bakat o fixat hela dan, jag tyckte det var väldigt trist att dom inte ville leka med mig, men kl. 15 förstod jag varför :) Då kom nämligen polarna och vi hade värsta justa kalaset, tack alla som kom på mitt kalas, jag är så glad för att ni kom och för alla fina presenter!

Jag fyller ju inte förrän på måndag, men vi hade kalas idag och så ska vi ha kalas imorn och lite familjemys på måndag, tredagars kalas...vart ska det sluta :)

Här är lite bilder o filmklipp från dagens firande!

Kram Simson

Här kommer alla mina goa kompisar med massa
paket, woho!!!
Jag fick massa fina grejerm bl.a. ett eget piano, häftigt!
Mamma hade gjort lite läskiga monsterkakor!

Morris är ju lite äldre än oss andra, han lär oss
massa spännande saker.

Lexus o jag jammar lite vid pianot, vi är grymma!

Vi gratulerar....

2 kommentarer:

Albins pappa sa...

Tack för att jag fick komma, det var jättemysigt. /Albin

The Lindaus! sa...

Ja, det var det verkligen! Grattis Simson! Vad fort ett år går....=) Kram Lindaus