tisdag 14 oktober 2008

Snart ett år...

Jaha, då har man snart levat ett helt år...det är grymt häftigt det här med livet. Var på BVC på 1-års kontroll igår, jag fick godkänt ;) Fick även två sprutor, inge skoj alls, skrek massor...
Är nu 77 cm lång och väger 10720 gram, knallar runt hela huset genom att ta stöd mot väggarna, går upp i trappan, kan rörelserna till Imse, vimse spindel, ääälskar att läsa böcker och sparka boll (bara med vänstern dock) och älskar att dansa! Ja, som ni ser så utvecklas jag, hela tiden, mamma o pappa brukar bara sitta o titta på mig och tycker jag är sååå duktig, då blir jag stolt som en tupp och grymtar och flinar :)

När mamma duschar brukar hon sätta mig i min matstol vid handfatet så jag kan leka lite med vattnet där, idag vet jag inte var hon tänkte med, men hon klädde på mig innan...inte så smartigt, jag blev ju dyngsur, bara att byta outfit...he,he...


Ooops, blidde lite blöt...


...det är väääldigt skojsigt!


Men inte lika kul som kameran, varför får jag
aldrig leka med den...

1 kommentar:

Elin sa...

Oj, vad duktig du är Simson, du kan ju redan massor! Kram Albin