torsdag 13 november 2008

Nya kompisar

Häromdan när vi skulle säga gomorron till min fisk Roffe, det gör vi varje morgon, så sov han. Mamma sa att han sov djupt, och kommer sova väääldigt länge. Senare på dan såg jag att Roffe var borta från skålen...hm...förstog att nåt var skumt. Jag älskade ju verkligen min fisk och har saknat den, så idag när pappa var hemma med mig så åkte vi till fiskaffären och köpte två nya fiskar. Mamma säger att dom ska heta Siv o Håkan, men jag vet inte...har ni nåra bättre förslag...snälla...

Kram Simson


Här är jag i affären och ska välja ny fisk...


...svårt att välja, det finns ju så många olika.


När mamma kom hem visade jag stolt upp mina
nya firrar...

2 kommentarer:

Wirzén sa...

oj oj oj vad sorgligt.... Siv o Håkan.... Ja varför inte, eller Mirjam o Samuel kanske!

Elton sa...

Elton kanske den ena kan heta så du inte glömmer mig....