fredag 15 maj 2009

Byggare Bob

Igår var mamma o jag på Hannaskolans loppis, värsta roliga. Moster Mia köpte en jättefin verktygslåda till mig och två böcker, hon tycker att jag måste bildas :) Sen fick jag en finfn skjorta av kusin Belinda o kusse Dennis hittade värsta fyndet, ett Byggare Bob kit - me like! Ett hjälm, bälte o verktyg. Bältet spelar Bob-låten och lite andra roliga ljud, helt underbart.
Det fanns även korv o fika att köpa, helt i min smak. Alla pengar som kom in går till Hannaskolans skolbyge i Afrika, tänk att lilla jag är med o bygger en skola i Afrika, coolt.

Idag har farfar varit barnis på morgonen när pärona jobba och nu ska mamma o jag hitta på nåt skojsigt. Ikväll blir det fredagsmys för hela slanten, gött mos!

Vi ses!


En riktigt byggare, bar överkropp o allt, visst syns det att jag varit en vecka i solen ;)


Hjälmen är lite stor o vill gärna ramla av, måste komma på nån fiffig lösning på detta, undra vad Bob hade gjort.

1 kommentar:

mirjam sa...

Du lilla sköna kille!! Vad bra med dina nya saker så du kan hjälpa pappa att bygga... Ses!!