måndag 11 maj 2009

I'm back

Sorry att jag varit dålig på att blogga, men jag har haft semester. Mamma, pappa, jag, farmor o farfar har varit en vecka på Kreta, riktigt najs. Vädret började lite krassligt, men sen kom solen så det blev lite bada iaf. Lägger ut ett gäng bilder från resan så kan ni se själva hur härligt vi haft det.

En annan kul grej är att jag ska bli storebror, det du :)

Vi ses!
kram


Farfar o jag slaggar på planet.


Taxi!


Som sagt, började med lite dåligt väder, tur att
dom hade mammas favvohak Starbucks på plats :)
En regnig dag åkte vi på Crete Aquarium, mamma o
pappa trodde jag skulle tycka det var toppen...

...men jag var livrädd för alla fiskar.


Tack o lov, MC fanns även här.


Grabbarna grus.


Mamma försöker få mig att bada i barnpoolen,
men nej, för kallt...


...så farmor o farfar köpte en egen pool till mig,
slutade med att alla badade i den :)

Efter en shoppingtur med pappa går man klädd såhär.


Farmor får stryk i pingis ;)


Mamma o pappa vann över farmor o farfar i biljard,
jag ville ju självklart vara med o spela så pappa lärde mig lite trick.

En solig dag åkte jag o mina föräldrar till en bondgård,
där fick man mata djuren, var inte överförtjust i det heller,
pappa fick bära mig runt och jag rös så fort djuren kom nära...

Solkille :)


Snygga grabbar i blå/vitrutiga skjortor.


Pappa lärde mig även att spela golf.


Jag var grym, såklart!


Hela familjen sista dagen i Chania,
mamma o pappa var där för 13 år sedan,
då blev dom visst kära, tur för mig :)


Farfar köpte coola briller till mig.


Och pappa foppisar, så nu är jag kitad för sommaren.


See ya'

4 kommentarer:

Katarina sa...

Ska du bli storebror =)!!
Vad roligt!
Jättegrattis säger hela familjen Karlsson

Anonym sa...

Grattis till en liten bebis, så underbart!!! kram emy

Anonym sa...

Skoj med syskon! Grattis! /Sandra S

Elton sa...

Underbart med resa och skoj att du ska bli storebror. Mamma och pappa säger att jag inte ska blir det än på ett tag... tråkmånsar. Visst är det skönt med foppatofflor?! Har ett par jag med... Mamma hälsar och säger att hon älskar dina fotbollskläder... =)