söndag 17 maj 2009

Söndagsmys

Idag i kyrkan träffade jag min kompis Mira-Li, det var ett tag sedan vi sågs så jag var lite avvaktande först. Hon överöste mig med pussar o kramar medan jag stog fastgjuten i golvet. Efter en stund släppte det och våra föräldrar bestämde att vi skulle åka o äta på Pizza Hut tillsammans, jippie! Allt var kanon tills pappa skulle byta blöja på mig och det hände, ja, en liten olycka. Kom ut från toan i bar överkropp och fick åka hem i bara jackan...hm...

Nu är det lite sovtajm och jag laddar för fotbollen som börjar om ett par timmar, vi drar ner hela familjen och ska heja för fulla muggar, hoppas dom vinner!
kramisar


Mira kramar mig...


...sen mjukna jag lite och pussades :)


Mys på Hut.


Man fick göra sin egen glass där, väldigt kul, men äta den, nä det ville jag inte!

1 kommentar:

The Lindaus! sa...

Jag kommer nog vara mätt i ett dygn...så gott med pizza! =) Gosungarna var så söta på pusskortet! Kram från oss