måndag 9 november 2009

Äntligen hemma!

Igår kom mamma o Silas äntligen hem från BB, som jag längtat! Pappa o jag åkte o hämtade dom, sen firade vi med att äta McDonalds, mums. Det är mysigt med en lillebrorsa, jag hjälper till så gott jag kan, klappar på huvet när han är lessen, sätter på speldosan, hämtar blöjor m.m.

Det blir mycket mys nu när vi är hemma alla tillsammans, me like!



Pappa o jag hade med oss min gamla bilstol när vi hämta Silas, den passa bra :)


Fick en egen "bebis" av mormor, den har blöja o kan kissa på pottan, väldigt kul!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oh vad härligt att alla är hemma o mår bra.. kramar från familjen Sundling

Anonym sa...

Grattis till lillebror Silas! Såg er annons i NA :)
Kram Kristin

Susanna sa...

Stort grattis till världens sötaste lilla kille!!
Kram Susanna m familj