fredag 20 november 2009

En helt vanlig fredag...

Idag hade vi höga ambitioner att göra en utflykt men tyvärr kom det lite sömn, amning och allmän seghet emellan :) Hela familjen sov till halv tio, gött! Vid elva kom snälla Anne från BVC hit för att prata lite o väga Silas, han väger lika mycker nu som jag gjorde när jag var två månader, killen har aptit.

På eftermiddan kom kusinerna Lindéh o Vallin hit, jag visade stolt upp brorsan, men det roligaste var att jag fick en hel låda med deg o tillbehör, resten av kvällen ägnades åt det, så roligt! Blir nog ingen tidig kväll för mig ikväll, somnade i kundvagnen på ICA när jag o pappa var o handla mys. Mamma o pappa har bestämt att jag ska sluta sova på dan så dom får skylla sig lite själva :)

Imorn ska det visst bli sol, härligt!
kram kram


En sovande prins på Ica Maxi.

Pappa o jag degar koncentrerat.

Fredagsmyset delas upp i olika skålar, noggrant övervakat av mig.

Inga kommentarer: