tisdag 24 november 2009

Arvegods o bakelse :)

Vi är nu inne på vår andra dag hemma utan pappa, det går strålande :) Mamma är lite trött ibland, men annars har vi mest mysigt. Idag kom morfar förbi med bakelser till mig o mamma. Jag hade just vaknat o var inte på mitt bästa humör, men när morfar åkt tryckte jag glatt i mig bakelsen, tokiga jag.

Jag har fått en jättecool tavla som man kan måla på, mamma o hennes syskon har haft den när dom var små. Var med pappa o köpte kritor igår så idag har vi målat för fullt, men mest har jag pangat dom, he,he.

En annan rolig sak som hände idag var att Sofie kom o lämna lite kläder jag skulle får låna. I påsen låg en Byggare Bob tröja, gissa om det är min nya favvo :)

Nu är Nilvérs här, vi ska käka indiskt, mums!


Minsta o största kusinen i släkten, Silas o Benji.


Mums med bananbakelse!

Lägg till bild


Pang i bygget!

Inga kommentarer: