onsdag 28 april 2010

Ledig dag

Idag var dagis stängt, så jag har fått hänga med mamma o lillebror hela dan. Vi började hos tandläkaren, mamma skulle på undersökning så jag och Silas fick sitta på golvet o titta på. När dom skulle ta kort på mammas tänder kom det en sköterska och tog ut mig o silas, inte så poppis hos mig:( sen satt jag som ett ljus o kolla på fåret shaun på mammas telefon resten av tiden, hon var stolt över sina grabbar kan jag säga:)

Sen drog vi vidare till babysången, som jag längtat. När sångpåsen gick runt tog jag lilla lammet så vi fick sjunga bä bä vita lamm och jag fick lära ut den moderna versionen vi sjunger på dagis. Efter sången blev det fotbollsmatch med morfar o farfar, jag blev helt svett, men det var väldigt kul. Man skulle kunna tro att det var läge att åka hem sen, men det blev en tur till jemima för lite lek o mys med mumsiga chokladbollar:) Sen drog vi hem o däcka i soffan framför katten Gustav.
Så även om dagis var stängt har jag inte direkt varit ledig:)















Och mamma säger att jag kladdar när jag äter...



Inga kommentarer: