fredag 30 april 2010

Mysig valborg

Vilken mysig kväll vi haft med Nilvérs o Wirzéns. Gott grillat o massa lek o mys med kompisarna. Gick till idrottsplatsen o kika på elden oxå, där fanns det mycket kul att göra, jag kastade tennisbollar i ett plank med hål och vann ett blinkande korvbröd, jippie:)



Sofie o Mirjam vid brasan som jag bidragit till:)


Det rök en hel del.


Silas fick denna afton sin första majskrok, en hit tyckte han.


Kvällens avrundades i soffan framför pettson, jag satt kvar längst:)


Hjälper pappa att mata lillebror.


Meningen var att vi skulle somna i vagnen hem, men fyrverkerierna började precis när vi skulle gå plus att det ösregna, så imorn blire sovmorgon.

2 kommentarer:

Sigge sa...

Grattis till vinsten Simson, nästa år ska jag också försöka vinna ett blinkande korvbröd! Jag måste nog öva lite först.

Tack för en trevlig kväll.

mirjam sa...

blev det nån sovmorgon?? Här sov vi till halv nio så det räknas nog....