torsdag 1 april 2010

Påsk o kalas

Fick lite skäll av min kusin Belinda igår för att jag uppdaterat dåligt på sistonde, så här kommer lite updates :)


Har hållt igång ganska bra, firat farfar, lekt med kompisar, varit på dagis, påskmiddag hos mormor o morfar och massa andra skojsigheter. Idag tar vi det rätt soft här hemma försöker städa lite inför påsken, måste vara stdat för att kunna ha äggjakt säger mamma :)



Mamma o jag sitter o kollar på tårtor till födelsedag, är ju länge kvar, men det är kul att kolla ut motiv, just nu står det mellan, cars, barbapapa o spindelmannen...vi får väl se vad det blir...kanske fotboll...såg nu att det hade barcatårta, det vora nåt...






Hjälper farmor att göra tårta till farfar...


...grön tårta efter min beställning.


Jemima o jag hade lite pardate hos mormor o marfar, mysigt.

Inga kommentarer: