tisdag 26 oktober 2010

Dan före dan

Imorn är det dagen med stort D, jag fyller nämligen tre år:) Har haft en bra uppladdning med lek idag, Albin har varit här nästan hela dan o lekt o sen kom Sigge förbi en sväng.
Inatt är min sista nappnatt, ska ju klippa napparna o skicka dom till Byggare Bob imorn så jag tyckte det var lite spännande att gå o lägga mig men när jag skulle borsta tänderna så hände nåt tråkigt. Jag slog munnen i handfatet o tappade en bit av min tand, blev såklart jättelessen:( Men nu tar vi nya tag o laddar för en härlig födelsedag imorn!



Sista natten med nappen:)

5 kommentarer:

Therese sa...

Grattis finaste Simson på födelsedagen! Det är så tråkigt att jag är sjuk och inte kan vara med på ditt kalas idag..
Hoppas din dag blir toppen!!

Stora kramar fröken

Elin sa...

Grattis på födelsedagen och tack för igår. Albin pratade nästan sönder huvudet på Tobbe när han skulle berätta allt de hade gjort. =)

The Lindaus! sa...

Grattis Simson! Hoppas det gick bra med tanden!! och tack för inbjudan till kalaset =) Många kramar Mira-Li & Nova

Elton sa...

Grattis Simson. Hoppas din födelsedag var helt perfekt. Längtar tills det är min tur.....

Simson sa...

Tack för alla grattis!

Sakna dig på dagis idag Therese, du missa min goda frökentårta :)