onsdag 27 oktober 2010

Hurra, hurra

Vilken härlig dag mamma! Detta har jag sagt ett antal gånger till lilla mammsen idag :) Och vilken dag det varit. Vi tar det från början tycker jag. Först sång, tårta o presenter på sängen, var så trött att jag kanppt orka öppna ögonen. Efter en lång skön morgon hemma drog vi till dagis och hade kalas med alla kompisar där, blev ordentlligt firad och fick paket där med. När mamma hämta mig så tog vi med oss min bästa Jemima och drog till Brogrens på fika för att sedan åka vidare till Skojlandet. Ja, ni förstår ju själva att jag gilla dagen, ha,ha. När vi kom hem fick jag önska mat och det blev MAX, sen kom mormor o morfar förbi och gratta mig lite, fick godis :) Sen har jag lekt med alla mina presenter och myst massor med min familj.

Och en viktig sak, jag har klippt alla mina nappar och lagt dom i ett kuvert och skickat till Byggare Bob, stort!

Imorn blir det tandläkaren, håll tummarna för mig.


När man fyller dår man äta tårta till frulle säger mamma...skumt, men härligt :)


Nyvaken Silas förvånad över att få äta i sängen.

Paketöppning, oj så spännande...

Pappa hade fixat till en egen snickarbänk till mig, massa egna verktyg o allt.

Jemmi o jag på Brogrens, jag öppnar paket :)

Vi var nästan helt själva o röjde på Skojlandet, här kör vi pingis.

Och tv-spel, grymt!

Klipper napparna...

Inga kommentarer: