tisdag 5 oktober 2010

Hur kul som helst

I lördags kom min kompis Karl Axel o hans familj hit, med sig hade dom världens roligaste present, en Flexitrax bana. Gissa om jag lekt med den, vi har bytt batterier i bilarna flera gånger (kan även bero på att mamma o pappa inte har sån ordning utan blandar gamla o nya batterier i samma hög).

Silas växer o utvecklas dag för dag, i förrgår klättrade han via mitt bord upp i mitt fönster, lilla busunge. Två steg har han tagit och stått själv i 6 sekunder. Min standardfras till mamma när han kommer är: Nej, mamma ta han! Inget får man ha för sig själv längre... Vet ni, imorse hitta vi en fästing på Silas så håll koll, än har dom inte somnat för hösten.



Bilarna kör otroligt snabbt och rymmer gärna från banan.


Väntar spänt på att bilarna ska komma genom tunneln.

Inga kommentarer: